Si Sepet
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK ASK.FM
Kenangan tetap Kenangan :')
Thursday 22 November 2012 • 07:16 • 0 comments
        Assalamuailaikum semua pembaca blog ini. Hari ni tiba-tiba terbuka hati nak ceritakan pasal crush lama. Sudah lama kami tak berhubung kira-kira berapa minggu dah. Sunyi sangat .Kalau tak dulu selalu hantar text atau call.Teringat lagi masa kali pertama cair dengan dia masa dalam kelas sivik.Masa tu dia tengah buat kerja kemahiran hidup kot.Semua tu tercapai apabila kawan kenalkan dia.Lepas tu kita text malam tu juga then kau cakap nak gayut . bila kali pertama dengar suara kau , aku senyum saja :') masa tu nak kata melting memanggggg cair pun.Kita jadi rapat senjak tu.
       Masa dkat sekolah, kau datang kat aku masa rehat tanya nak mesej tidak malam ni? hmm aku ingat lagi . Kau penah tanya dekat aku mak ayah aku kasi tidak kaple semua? lepas tu aku cakap tak. Lepas tu kau cakap kalau macam ni tak boleh la nak ni dengan aku. Ingat tak masa first time nak jumpa? Masa aku nak jaga kelas , kau sebenarnya ada kat kelas harmoni.Then kau ikut dari belakang.Masa tu hari isnin. Masa perhimpunan kau ada. Tak perasan aku. Ingat tak lagi masa ada org hantar surat cinta dekat aku,. haha lawak ja baca kandungan surat tu. Kau baca lepas tu kau kata kau dah bakar surat tu.
       Bila aku dapat kenal kau seolah-olah macam Alllah bagi kebahagiaan ja dekat aku. Kita saling sayang dulukan? Kalau aku tak nak makan kau suruh makan sebab kau kata kau tak nak orang yang kau sayang sakit. Tahu tak perasaan aku masa tu? hmm Aku menitis airmata. Aku tak pernah kena macam ni.Macam terkena mabuk cinta dulu. The best moment masa starwalk ( 17.09.2012) Kita mesej sampai 1 pagi, lepas tu kau kejut aku bangun. Suara kau masa tu , Ya Allah! Hanya Allah ja yang tahu perasaan aku masa tu :') Lepas tu kita sambung mesej sampai 7 pagi. Kau tak tidur langsung masa tu. Kesian aku tengok kau,
        Aku paksa kau tidur. Bila kau nak tidur , tiba-tiba kau cakap tak jadi nak tidur. Kau pernah cakap kau nak berubah. Nak belajar rajin-rajin.Tapi kau cakap tak ada orang nak sokong. Aku sentiasa sokong kau setiap masa. Kalau kau niat nak berubah In Shaa Allah , Niat kau tu akan tercapai. Ada banyak kenangan dengan kau. Tak terkira. Kenangan tu la yang susah aku nak lupakan. Sejauh mana pun aku cuba lupakan , Kenangan tu selalu tertanam di dusut hatiku. Kau pernah cakap kau taknak aku menyesal kenal kau. Sampai sekarang aku tak pernah menyesal kenal kau tahu? Aku bersyukur lagi sebab Allah hadirkan kau dalam hidup aku walaupun semua itu hanya sementara,
       Setiap hari aku doa kebahagiaan kau. Dulu aku ingat kau jodoh aku tapi ternyata bukan. Allah tunjukkan semua kepada aku. Baru aku sedar. Aku mudah jatuh cinta. Sangat mudah jatuh cinta. Kenapa hati aku begitu lembut? Semua tu hilang sedikit demi sedikit. Sekarang semuanya hanya tinggal kenangan . Setiap kali aku tidur aku menangis teringat balik semua kenangan tu. Gila kan? hmm itu ja yang aku mampu lakukan. Ingat lagi tak masa kau kat pondok. kau buat bunyi tikus lepas tu buat peace. Masa tu cair aku . Senyuman dia yang menawan. Bila kau nak tutup call , kau mesti cakap "LOVEYOU". Masa tu aku sayang gila dekat kau.
         Bila kau gelak , memang comel sangat. Memori aku penuh dengan kenangan tu. Aku tak pernah salahkan takdir . Itu ketentuan Allah. Aku redha :') Sekarang baru aku faham , Semakin dekat kita dengan cinta , semakin banyak dugaan . Bila kita dah dapat cinta tu , Kita susah nak lepaskan :') Semua kenangan tu juga menjadi semangat aku untuk teruskan kehidupan walaupun kita tak pernah couple. Aku selalu ingat kau. Aku sentiasa terfikir adakah kau teringat kan aku juga?
         Sekarang tiada lagi senyum ketawa kau , Tiada lagi mesej dari kau , Tiada lagi call dari kau , Tiada lagi semuanya.Kini semuanya hanya tinggal kenangan <3 :') Aku hargai semuanya. Aku sentiasa doakan kau. Tak kira di mana kau berada. Sejauh mana kau , Aku sentiasa ingatkan kau. Susah untuk aku lupakan kau macam tu sahaja . Mengambil masa semua tu. Tapi aku kuatkan semangat untuk teruskan kehidupan walaupun kau bukan untuk aku . Kawan-kawan aku selalu nasihatkan aku. Diaorang lah satu-satunya kekuatan aku :') Aku cuma nak cakap aku rindu kau sangat :'( . Rindu gelak ketawa kau , suara kau . Semuanya.
        Mesej kau yang terakhir masa 23/10/2012 . Dah lama tak text dengan kau. Aku taktahu macam mana nak cakap lagi. Kalau kau pergi pun setidaknya kau cakap la. Tak perlu aku nak mengharap kau akan jadi macam dulu balik . Mengharap cinta kau macam dulu. Kau dah berubah. Bayangkan dah 2 bulan lebih kenal. Tapi aku tak cukup kenal kau dan kau pun tak cukup kenal aku. Mungkin bukan rezeki lagi. Pintu hati aku akan sentiasa terbuka. Tapi sekarang aku dah ada orang yang boleh buat aku senyum. Tapi apakah dia boleh buat aku happy macam kau buat aku? Hmm hanya Allah sahaja yang tahu :')

 Kenangan tetap kenangan. Jagalah seseorang itu dengan baik. Sekiann. Assalamuailaikum


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from Pulau Pinang - Malaysia . My UFO was break down , My age 15 years old, i have 1 mother 1 father :3 . my birth date 13/09/1998 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha.. #TeamSingle

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

  • Super Boring :3
  • Freebies Mustache Cursor
  • Tutorial First .
  • Mimpi Ngeri :/
  • Malam yang sunyi menyepi
  • Cerita Baru :'D
  • Salam Maal Hijrah :)
  • Exam :)
  • Cerita Baru
  • Bored

  • Music Here

    Music Here